subota, 7. svibnja 2011.

kragnice

Svi smo ih nosili. Prišivene za haljinice, bluzice ili pak posebno dodane. Sa čipkom ili ne meni su neodoljive. Jučer sam kopajući po ormaru, osim masu ostalih stvari, pronašla i dvije bijele čipkaste kragnice. Sjećam se dok sam ih kao djevojčica nosila na kariranu crvenu haljinicu u posebnim prilikama. Naravno moj voljeni Miu Miu je još prije nekoliko godina u prodaju izbacio odvojene svilene kragne sa motivima lastavica, mačkica, tratinčica.. Cijena takve jedne dizajnerske kragne je 190$. Što je skupo, ali ne pretjerano. One se vrlo lako mogu same izraditi. Potrebna je kragna od neke stare košulje, gumbići, ljepilo i ostale gluposti koje vi odabirete. I tako ste uštedili 190 dolara.



Topshop, Dorothy Perkins, Zara i ostali high street dućani u ponudi imaju jako dobar izbor haljina i bluza sa kragnama. Ja ću svoje pokušati prišit na crne đempere ili mint ili roze. Pretražite svoje, mamine i bakine ormare. Svaki put se nađe nešto zanimljivo. Ja sam, recimo, prekjučer u maminom djevojačkom ormaru kod bake pronašla mašnice, prstenja, marame, končane roze majice i narančaste suknje. I kratku, čipkastu, krem vjenčanicu sa velikom mašnom. Kao što sam već rekla, uvijek se nađe nešto zanimljivo.




soffi.

3 komentara :

  1. Obozavam ih.Mnogo mi se svidja ovaj trend.Vec duze vreme planiram jedan DIY :)

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam kragnice <3

    ove miu miu su prava inspiracija :)
    a za dolje navedenim košuljicama slinim vec neko vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši