petak, 24. lipnja 2011.

InMusic - drugi dan

         Bilo je odlično. Atmosfera, muzika, glazba, hrana...sve. Na festival sam stigla već negdje oko pet popodne tako da sam izbjegla 45-minutne gužve na ulazu. Navodno je prvi dan organizacija bila iznimno loša. Nisam bila prisutna prvi dan tako da nisam neko vrsno mjerilo. Ali pričalo se da je često dolazilo do nestašica narukvice, bonova za pića i slično. Žao mi je ljudi koji su čekali u redu dok su headlineri odrađivali svoje nastupe. 
           Iako sam Dubiozu Kolektiv gledala pred samo dva tjedna u Rijeci, ponovno su me oduševili. Mislim da su oni bili odličan uvod u nastavak večeri. Isto vrijedi i za Elemental. Nakon Dubioze uslijedili su dečki iz Cypress Hilla koji su unatoč dosta lošem ozvučenju uspjeli zabaviti mnogobrojne fanove. TV on the Radio i The Streets-i su preuzeli World Stage i izazvali plesnu pomutnju publike. I za kraj legendarni Nick Cave privukao je većinom stariju publiku, dok se mlađa zabavljala uz zvukove Overflowa koji su mi osobno iznimno dragi. Nakon svih izmjena izvođača većina se InMusicovaca zaputila kućama dok su se vječni optimisti njihali uz zvukove drum and bassa u kupoli.












Besplatni baloni i kokice, ali i komarci samo su začinili ugođaj festivala.

soffi.

3 komentara :

  1. Ah, Nick Cave! Valjda to znači da sam starija...o.O:)
    Vidim da je bilo predivno...:D

    OdgovoriIzbriši

  2. oh.. so nice post.)
    Love your blog.))

    I now spend a survey of bloggers with such questions.
    1. Why did you create a blog?
    2. For whom you taking him? Want to be popular?
    3. How long will it keep going?

    OdgovoriIzbriši
  3. Nick Cave! Cypress Hill!blago vama :)

    OdgovoriIzbriši