petak, 16. rujna 2011.

samo još jedan nepoznati broj.

I evo konačno je došao trenutak da ja predstavim svoje divne cipelice.
I mogu reć. Udobne i ljepe.

Moja draga prijateljica Katarina kojoj puno hvala na fotkama i ja smo prođirale po našem mjestašcu Kastvu i fino se zabavile. Ona je na zadnjoj slici sva slatka i prpošna. 


Katarina i njezina maćuhica. 

top - mango
đemper - H&M
tajice - topshop
cipele - zara
torbica - vinage
nakit - accessorize, DIY, vintage.

soffi.

Broj komentara: 7 :

  1. a to su te nove zarine? ovako mi dobro izgledaju, volim tu boju. i ti i prijateljica ste preslatke. volim tvoju frizuru :D

    OdgovoriIzbriši
  2. fora su,bas su lake za kombinirati,ako nije problem velika peta naravno.
    ali mislim da nebi ni meni bila ;)



    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan top!! I fotke su sjajne!! :)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepe su mi cipele i baš je nekako skladna kombinacija. Slatka mi je frizurica tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno!
    Fenomenalne fotkice i odličan look! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. uh! nije em bilo par dana a ono osvanula dva nova posta <3 bas volim sto si počela češće postati, jer volim tvoj blog i stil :)

    ova majica mi je prekrasna, i ja sam ju skoro kupila, ali nisam. jer sam debela i ne nosim hlače :D a i suknje slabo :/

    cipke su zakon ;)
    :*

    OdgovoriIzbriši
  7. hehe. trudim se. :D

    joj ljupka ne pričaj gluposti. divna si!

    hvala svima. :*

    OdgovoriIzbriši