nedjelja, 2. listopada 2011.

pockets full of stones.

Nona mi je danas slavila rođendan. 
Naravno spremila je fini ručak. I bosa sam skakala po mokroj travi. Bilo je divno.

Jučer smo opet išle plesati. Sami prosudite kako nam je bilo. :) 

I moram se pohvalit. Ovu sam haljinu uhvatila na rasprodaji u Dorothy Perkinsu. 80 kunica!


Moja divna sestrica. Ona kaže da je haljina odvratna. <3

haljina - dorothy perkins
torba - aldo
cipele - zara
nakit - accessorize, vintage.
sat - swatch

soffi.

Broj komentara: 11 :

  1. Sve je prekrasno i odise retrom! Haljina je prekrasna a super si je iskombinirala sa cipelama i torbom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta haljinica je nešto najdivnije na ovome svijetu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledas Ljupkine kombinacije i kupis sve isto?

    OdgovoriIzbriši
  4. super je:)))prekrasna si, p.s. molim te mozes rec sta koristis od kozmetike za lice, puder itd?

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala svima. pusice saljem.:*

    @anja- ne koristim puder. crtu radim sa običnom jeftinom crnom olovkom od essenca, maskara je neka crvena od rimmela, tonu rumenila od alverde-a. i max faktor olovku za obrub usna- tako da dobim mat look. nadam se da sam pomogla. :*

    OdgovoriIzbriši
  6. joj kak si divna <3 ova haljina je prekrasna! <3 cipke su zakon, i matrjoške iz gornjeg posta <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je sve tak razigrano i divno. Haljinica prepreslatka :D

    OdgovoriIzbriši