nedjelja, 8. siječnja 2012.

kako urediti kratku kosu?

Ošišala sam svoju dugu kosu negdje sredinom travnja, i sada kada bolje razmislim to mi je bila najbolja odluka koju sam ikad provela. Za mnoge kratka kosa zapravo znači nemogućnost isprobavanja različitih frizura, što je u  neku ruku i istina ali i kratka kosa se može sasvim solidno urediti. 

1. RASPUŠTENA KOSA - Preporučam svima koji nemaju figaro, tj. uvijač za kosu neka ga kupe. Čak i ja koja imam prirodno valovitu kosu volim ga koristiti svakodnevno. Moj savjet je počešljati kosu sa najobičnijom četkom nakon korištenja uvijača za kosu i posprejati ju sa lakom za kosu. Nakon toga frizura izgleda prirodnije, kompaktnije i elegantnije. 


2. UKOSNICE - Nakon što ste učinili sve iz prvog look-a sa svake strane odvojite malo veći pramen i zakačite svaki zasebno sa ukosnicom. Ovo je frizura kad želite da vam kosa ne smeta a nije vam dovoljno dugačka za punđicu.


3. NISKA PUNĐA - Ostavite par pramenova da vise, dok ostatak spojite u nisku punđicu. Ova frizura nije najstabilnija i zato su potrebne velike količine laka za kosu.


4. VISOKA PUNĐA - Meni najomiljenija frizura i sa dugom ali i sa kratkom kosom. Iako se čini neizvedivo, nije! Prvo pokušajte zavezati rep pri vrhu glave, no nemojte rep do kraja provući. Nemojte se zanemarivati pramenovima koji ispadaju, njih učvrstite sa ukosnicama, i na kraju sve obilno stabilizirajte lakom za kosu.


5. ŠEŠIR -  Vrlo jednostavno rješenje. Raspustite kosu i stavite šešir. Po zimi vuneni a po ljeti slamnati. 


Nadam se da sam pomogla.

soffi. :*

Broj komentara: 20 :

  1. Preslatka siii!!!Super post,ne znam koja ti frizura bolje stoji... :) Ena

    OdgovoriIzbriši
  2. preslatka si, sve su ti frizure super! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bok :)
    Nedavno sam otkrila tvoj blog,,bas mi je drago da sam napokon naisla na nekoga tko je iz mog rodnog grada :D
    Preslatka ti je frizurica ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. bas si slatkica! ja se dvoumim...da li da se osisam ili ne...najgori mi je onaj prelazni period kad nije ni kratka ni duga pa ne znam sta bih s njom...ali ti si mi bas med na ovim fotkicama :)

    OdgovoriIzbriši
  5. slatkiš u svakom pogledu!!!
    rulaš s šeširićem;)

    OdgovoriIzbriši
  6. love it!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. omg, you are so cute (:

    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Много ти је сладак блог, пратим те!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. You have great style, and the cutest haircut!

    OdgovoriIzbriši
  10. That hat is super cute on you!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  11. I love so much your blog , really you are wonderful , hope that you will continue doing such great job !

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlični prijedlozi za cure s kraćim kosama, šteta što se ne ubrajam u tu grupu!:( Ti si preslatka sa svakom frizurom, a pogotovo sa šeširićem!
    imam i ja novi post,svrati!:*

    http://myfashionnook.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. I love what i see here!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Preeedivna si u svim varijantama!! Dođe mi da se ošišam kad te vidim, hahahha :)
    K.

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako mi se svidja tvoja interpretacija kratke kose, jesi li mozda frizer?

    OdgovoriIzbriši
  16. Beautiful photos. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. We like your hat!... Love its color!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši