srijeda, 29. veljače 2012.

svi ti divni papirnati ždralovi.

Nakon što sam provela sate i sate bezuspješnog pokušavanja izrade origami ždralova uz pomoć Youtube tutoriala, posudila sam knjigu u knjižnici o origamiju i eto ga!
Moram priznati kako mi se na početku činilo apsolutno nemoguće, ali zapravo je jako lagano.

Ja sam svoje uratke odmah objesila iznad kreveta, a vama preporučujem da učinite isto. Stvarno su predivni, a super izgledaju u bijelom ili u šarenom papiru. 

soffi.

Broj komentara: 11 :

  1. I ja planiram da pravim zdralove :)
    Divni su! ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. diiiiivno izgleda!
    Mogla bi ti da stavis neki tutorial kako ih napraviti sad kad vec umes :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ih imam cijelu hrpu jer je seki to omiljeni način bijega od učenja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ja bi isto da staviš tutorial, pliiiiiiz :D

    OdgovoriIzbriši
  5. krasni ždralovi, super mi je fotka :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zguzvani su ti papiri

    OdgovoriIzbriši