nedjelja, 8. srpnja 2012.

CASUAL SUNDAY


Midi suknje svima nam ponekad mogu stvarati problem i zato se najviše odlučujemo za one jako kratke ili pak maxi, no midi suknje u izrazito ženstvene i ležerne. Ovu suknju izvukla sam iz maminog djevojačkog ormara pred godinu dana te sam ju nosila u obliku haljine ali sad sam sigurna da će mi kombinacija bijelog topa, midi šarene suknje, platnene torbe i cipelicama nalik Toms-icama postati dnevna uniforma ovoga ljeta jer ju jednostavno obožavam. 

top, remen - h&m
suknja - vintage
torba - DOT

soffi.

Broj komentara: 9 :

  1. tako zenstveno, lezerno i stylish :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako slatko, suknja je prekrasna.

    http://lartoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. joj koji šećer:D i ležerna punđica mi je medena:D

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno, ovako nešto i sama nosim. Samo mi fale Tomsice <3

    OdgovoriIzbriši
  5. that skirt is beautiful, i love those colors with that pattern! :-)

    I really like your style and your blog, I'm a new follower. Check out my blog!


    WhiteCloset

    OdgovoriIzbriši
  6. kako ja samo volim tvoje kombinacije. Uvijek izgledaju kao da ti je trebao samo minut da se obučeš, onako ošpušteno i kad nije opušteno a uvijek tako savršeno! Super!
    A odakle su ove šunjalice? (samo nemoj reći s nekog buvljaka :P )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha. u dućau u tower centru u rijeci koji se nove mass. :)

      Izbriši
  7. La jupe est splendide!J'adore
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdgovoriIzbriši