četvrtak, 8. studenoga 2012.

PHOTO DIARY - LJUBLJANA


Produženi vikend provela sam kod prijateljice Nike u Ljubljani. Bajkovita arhitektura, odlični klubovi i kafići naveli su me da se istog trena zaljubim u grad. Jedva čekam opet posjetiti Ljubljanu jer se i uz sve to obožavam voziti vlakom. 

P.S. Pred točno dvije godine napisala sam svoj prvi post. <3


soffi.

Broj komentara: 5 :

  1. 1, Ljubljana je prekrasna!
    I mi smo se zaljubili na prvi pogled u nju.
    2. Cestitam na 2.blogorodjendanu, neka ih bude jos puno puno

    OdgovoriIzbriši
  2. Toliko puno puta sam bila na pragu da obiđem Ljubljanu međutim uvijek bi se nešto preokrenulo i ja ne bih otišla. Nadam se da ću uskoro otići i posjetiti taj prelijepi grad :)
    Čestitam na blogorođendanu :)
    Želim ti da ih bude još puno puno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je Slovenija baš lijepa. U dvorištu nam je, a toliko mirnija i čišća :)

    OdgovoriIzbriši