ponedjeljak, 11. veljače 2013.

DIY LEATHER SKIRT & OMBRE CLUTCH


torbica/clutch, pulover/sweater, ogrlica/necklace - H&M, blazer - Zara, skirt - DIY

Još sam davno na nekom internetskom shopu vidjela ovakav kroj suknje. Naravno strašno mi se svidjela no shop nije imao dostavu za Hrvatsku. Nije mi ništa drugo preostalo nego kupiti materijal, zarolati rukave i uhvatiti se posla. Moja nona, koja je inače vrsna u šivanju i koja je šivala moje dječje haljinice ali i haljinice za moje omiljene lutke, pomogla mi je u ovome pothvatu. Ako nemate nekoga tko se zaista razumije u krojeve i mjerenje tkanina nemojte odabrati ovaj kroj već neki jednostavniji. Ova suknja je trenutačno moj prvi odabir kad su u pitanju izlasci jer sa visokim potpeticama savršeno izgleda. 
Ali nadam se da vam se sviđa i da ćete i vi pokušati izraditi svoju! 

________________________________

Few months ago on some random internet shop I saw a skirt quite similar to this one. I liked it a lot but the shop did not ship to Croatia. The only thing I could do was to buy some fabric, roll up my sleeves and get to work. My grandma who is excellent in sewing helped me with making this project a success. This skirt is my "to go" piece for nights out because with high heels it looks stunning.
I hope you like it and that you will try to make one of your own! 

Soffi
      INSTAGRAM        FACEBOOK PAGE

Broj komentara: 8 :

  1. Sjajno izgledas.. :) I svaka cast, suknja savrseno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Suknja i blazer su savrseni! Super si izradila ovakvu suknju, kao da je iz ducana :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. imamo istu tobicu! :)
    a suknja mi je predivna.

    OdgovoriIzbriši
  4. great bag!
    kisses!



    Angela Donava

    OdgovoriIzbriši
  5. Znači pre-fucking-savršeno!!!
    Pokušat ću je i ja napraviti..sjajna je :D

    OdgovoriIzbriši