utorak, 23. travnja 2013.

ALL ABOUT BOYS


Nekoliko prijatelja mi je prigovorilo kako nikada ne pišem o muškoj modi. Priznajem, malo sam zapostavila gospodu, ali evo odlučila sam predstaviti svoje osobno mišljenje o "must have" komadima svakog muškog ormara. Zato momci, čujte i počujte! ;)

1. Tenisice - Žene zaista obožavaju cipele, no ni muškarci ne zaostaju! Vjerojatno ste upoznati sa činjenicom kako dečki obožavaju svoje tenisice. Najljepše muške tenisice koje sam uočila na tržištu su Nike-ice koje je dizajnirao skater Stefan Janoski. Zanimljiv dizajn, brušena koža, prelijepe boje i funkcionalnost čini ove tenisice nepogrešivim izborom. Svakako posjetite stranicu za više detalja!

2. Kape i šilterice - Pokrivala za glavu nisu samo praktična već su i veliki modni detalj koji podiže svaku kombinaciju i čini ju zanimljivijom. Uostalom, cure obožavaju dečke sa kapama. Samo pogledajte inspirativne blogove na Tumblr-u i sve će vam u trenu biti jasno.

3. Majica sa kapuljačom (hoodie) - Ovakve su majice izvrsne za casual izdanja na traperice i lijepe tenisice. Sivi, bordo, crni ili tamno plavi savršeni su za svaku kombinaciju zato predlažem da nabavite svoj primjerak u jednoj od ovih boja. 

4. Ruksak - Ako kupite jedan kvalitetan ruksak dobrog dizajna nositi ćete ga godinama na faks, putovanja, plažu, planinarenja... Oni ponekad kao i tenisice mogu biti skuplji, ali iz već navedenih razloga isplatit će se. 

5. Polo majice - Ovakve majice su savršeni spoj casuala i klasika te će upravo će zato uvijek biti moderne.

Svemu ovome dodajte dobre sunčane naočale i elegantni sat i to je to. :)

Soffi

Broj komentara: 6 :

  1. ne bi škodilo i da je nešto u boji.. jelda? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja preferiram neutralno, ali tko zna što mu stoji može sve iskombinirati na najbolji način! :)

      Izbriši
    2. Oprosti, ali ne prate samo žene tvoj blog, pa se može reći *što mi stoji :)

      Izbriši
  2. Tenisice su odlične... :)
    No ja ih nisam ovdje vidio :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ove nike tenisice zelene mi izgledaju super, nekako mi se odlično uklapaju sive vezice na te patike.

    OdgovoriIzbriši