nedjelja, 7. studenoga 2010.

Rijeka i njezine mane =)

Posto sam iz Rijeke mogucnosti kupnje i opcenito izbora su mi malo manje i moglo bi se rec da sam zakinuta. Ali moj divan mali gradic je nekad davno bio pod Italijom i sad je postala tradicija da se ide u šoping u Trst. Sa svojm mamom sam vjerojatno prvi put isla tamo kad nisam jos mogla ni hodat...al nesto je uzasno ljupko u tome kako moras negdje ic da bi nesto nabavila. Cjenis stvari vise i ljudi nemaju identicnu odjecu. Zato sam uzasno protiv otvaranja predivnih ducana u Hrvatskoj. Npr. bilo bi nam puno jednostavnije da je H&M u nasoj drzavi ali kad malo bolje o tome razmislite svi bi imali isto i time bi gubilli na svojoj jednistvenosti sto je apsolutna katastorofa.
Ipak tu postoji nekoliko stvari na kojima sam uzasno ljubomorna. A to je Hrelić. Nikad u zivotu nisam bila tamo i uzasno mi je zao sto nema neceg slicnog ovdje, pa cak ni nekakvog second hand shopa, osim ako trazite knjige tih naravno ima masu.

Nema komentara :

Objavi komentar