petak, 31. prosinca 2010.

zadnji ovogodisnji post

Pa evo nas. Evo nekoliko pizdarija po kojima cu se ja sjecat 2010.

1. BLOG
Pa tek sam ga otvorila i pomalo dolaze do mene svi ti slatki komentari i porukice. Na tome neizmjerno hvala.
2. LJETO
Napravila neke gluposti koje nisam trebala al dobro da sam ih napravila. =)
3.HEINEKEN JAMMIN FEST
Vrlo zanimljiv dan. Venecija i sve njene cari od ogromne oluje do finih zamrznutih kavica na 35°C.
4.FRENDOVI
Godina u kojoj sam upoznala najvise novih ljudi. Sve ih obozavam. Od ludih norvezana do novih susjeda. ;)

E sad posto se nemogu vise skoro a ma bas niceg sjetit novogodisnje odluke!

PRESTATI GRISTI NOKTE- Jedna od mojih mana koju radim od kad znam za sebe i svake godine je medu novogodisnjim odlukama. Valjda iduce nece bit.

BITI REDOVNA BLOGERICA- To se pothitno mora popravit.

PODIGNUT STO JE VISE MOGUCIH OCJENA- Iako sam ja poprilicno vrlo dobra ucenica, mogu ja to puno bolje.

P.S. Zelim vam sretnu novu godinu. Puno pusa, kupovanja, odmora, zaljubljenosti, kava, knjiga, glazbe, predstava, izlazaka, kolaca, hamburgera i ostalih sitnica koje cine zivot punijim. ;D

hvala vam za sve u ovoj godini....soffisingles :*




Nema komentara :

Objavi komentar