subota, 15. siječnja 2011.

Radosti 1. mjeseca

I eto ga. Sijetila se ja da posjedujem blog. ;)
Još na početku godine uhvatila sam nekoliko divnih sniženja kao npr Mango 50% u kojemu sam spiskala samo 300 kn na plavo-zeleno-smeđu suknju, bež šarenu majicu na maćuhice i patkice i na najmekši mogući karigan koji postoji u mornarsko plavoj boji. Naravno nisam se mogla zaustavit pa sam kupila u accessoriesu maslinato zeleni vuneni šal. I još vam moram otkrit jednu tajnu koju možda znate. Ugl accessories(onaj jeftiniji-kojega ja bas ne volim toliko) u vecini većih gradova ima jednu svoju trgovinu u koju svi ostali dućani šalju robu koja se nije prodala iz prošlih kolekcija da bi na koncu stajala od 5 do 15 kn. Ajme sreće. Kupila sam 7 ogrlica, 3 prstena, narukvicu i naušnice i potrošila 60 kn. Doduše nije baš neki izbor, sve neš jako kričavo al se nađe. Samo pitajte u dućanu za outlet pa bi vas teta trebala uputit na pravo mjesto.

soffisingles. <3

1 komentar :

  1. I ja sam se ove godine opremila na sniženjima u manga!! Skroz te razumijem :P ipak smo mi cure koje ne mogu odoljeti sniženjima!
    pozdrav
    xoxo

    OdgovoriIzbriši