subota, 26. veljače 2011.

mamino

Jučer sam provela cijelo popodne kod nane i nonota (za one koji ne razumiju bake i djeda).
Jela sam bajadere, pomfri i čitala novine.
Plus sve to nana mi je pokazala svu odjecu koju je moja mama nosila kad je bila mlađa.
Doma sam se vratila sam 11 komada odjeće više i masom nakita.
Svratila sam i do tete koja mi plete šal pa smo morale složit boje i dogovorit sve ostale pojedinosti.
U blizini njene kuće nalazi se jedan veliki grm sa malim ciklama cvjetićima.
Dok ovo pišem u mojoj sobi nalazi se staklenka sa granama na kojima se crvene cvjetići.

soffi.

4 komentara :

  1. blago vama. kod vas je bar sunce i cvijeta cvijeće na granama :) kod nas je snjeg :) ajde jedva čekam da vidim outfit postove s tom odjećom ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na posjeti! Slikaj šal kad bude gotov :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @dino- fotic mi je na servisu vec mjesecima. briem da su ga izgubili pa mi ne zele rec.

    @bernarda- ma nije bed. hocu. hvala ti na komentaru.;)

    OdgovoriIzbriši
  4. daj idi kod njih i traži ga nazad :) ako nema pa platit će novi ;)

    OdgovoriIzbriši