srijeda, 19. prosinca 2012.

BILLABONG EUROPEAN ROADTRIP


Jocelyn, Lindsay i Catherine provele su ovo ljeto putujući po Europi usput snimajući kampanju za Billabong. Predivne spontane fotografije snimljene su na talijanskim šarenim tržnicama, u vlaku, na željezničkim postajama, na plažama, u kafićima i ostalim mjestima gdje i mi sami često provodimo ljeto. Za fotografije zaslužan je Mexico Rosel koji je djevojke pratio na njihovom putovanju. Video svakako pogledajte ovdje.
Nakon pregleda ovih fotografija poželjeti ćete samo jednu stvar - ljeto. 


soffi.

Broj komentara: 8 :

  1. ajme meni, savrseno. pozeljela sam skociti u fotke! s.a.v.r.s.e.n.o.

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaaaaa ljetooo, dodđi brzo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaa...ja meni hladno :(
    Hoću ljetoo..odmah!! :(

    OdgovoriIzbriši
  4. koliko zivota na fotkama! :)

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Saaaavrseno! Tako opustene i cool

    OdgovoriIzbriši
  6. Za fotke je zapravo zaslužna Nirrimi Firebrace (http://www.theroadishome.com/?s=billabong), a Mexico Rosel za video. : )

    OdgovoriIzbriši
  7. I'd like to find out more? I'd want to find out some additional information.
    Also visit my web site thermage stretch marks

    OdgovoriIzbriši
  8. Thanks for sharing such a good thought, piece of writing is fastidious, thats
    why i have read it fully

    Stop by my web blog - how to get pregnant fast

    OdgovoriIzbriši