subota, 29. prosinca 2012.

ROOM TOUR


Odlučila sam sa vama podjeliti par fotografija moje sobe. Zanimljivo je kako prostor u kojemu osoba provodi najviše vremena poprima osobnost te osobe i mijenja se kako se i osoba mijenja.
Volim jednostavne linije i minimalizam sa zanimljivim detaljima. Na tome se bazira moja soba ali i moje odjevanje.

soffi.
FACEBOOK PAGE

Broj komentara: 7 :

  1. Ajme prekrasno,sobica ti je baš art sviđaju mi se sitnice i detalji koji jedostavno upotpune cijelu sobu..i fotkala si sve to odlično!
    veliki lajk.xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam room tour-ove :)
    Prekrasno :)
    Detalji su uvijek najbitniji :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa, a babuške su mi poseban osmijeh izmamile na lice :)

    Volim gledati u tuđe sobe :D

    OdgovoriIzbriši
  4. joj obožavam ovakve postove <3 divna ti je soba <3 i ja cu uskoro svoju pofotkat <3 :* i sretni blagdani!

    OdgovoriIzbriši
  5. the way you hang your necklace. its so cool idea. nice room!

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. mmmm... bas je cakana, obozavam babushke i cvece i pribor za crtanje... :)

    OdgovoriIzbriši