subota, 29. prosinca 2012.

ROOM TOUR


Odlučila sam sa vama podjeliti par fotografija moje sobe. Zanimljivo je kako prostor u kojemu osoba provodi najviše vremena poprima osobnost te osobe i mijenja se kako se i osoba mijenja.
Volim jednostavne linije i minimalizam sa zanimljivim detaljima. Na tome se bazira moja soba ali i moje odjevanje.

soffi.
FACEBOOK PAGE

Broj komentara: 8 :

  1. Ajme prekrasno,sobica ti je baš art sviđaju mi se sitnice i detalji koji jedostavno upotpune cijelu sobu..i fotkala si sve to odlično!
    veliki lajk.xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam room tour-ove :)
    Prekrasno :)
    Detalji su uvijek najbitniji :D

    OdgovoriIzbriši


  3. HELLO BEAUTIFUL! Today by chance I have known your blog, and as always I say; between sisters bloggers should be supported and I already I have given my support joining your community of followers! It was a surprise, I see that each time there are blogs of high quality I do not know and I am pleased to have found! I invite you to my own, I hope you like it and encourages you to give me your support! We keep in touch! Good luck and very grateful for your new friendship!KEYKOAMODEL.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđa, a babuške su mi poseban osmijeh izmamile na lice :)

    Volim gledati u tuđe sobe :D

    OdgovoriIzbriši
  5. joj obožavam ovakve postove <3 divna ti je soba <3 i ja cu uskoro svoju pofotkat <3 :* i sretni blagdani!

    OdgovoriIzbriši
  6. the way you hang your necklace. its so cool idea. nice room!

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. mmmm... bas je cakana, obozavam babushke i cvece i pribor za crtanje... :)

    OdgovoriIzbriši