četvrtak, 14. ožujka 2013.

THE PERFECT SPACE


Ovako izgleda moj pojam savršenog prostora. Volim bijele zidove prekrivene posterima i slikama u zanimljivim okvirima i šarene suvenire donešene sa putovanja koji obogaćuju prostor. Zaista mislim da su bijeli zidovi i stanovi ispunjeni ogromnom količinom svijetlosti nešto predivno. Takvi prostori su obogaćeni onom čistoćom i sviježinom tako da im netreba puno detalja. Sviđa li vam se? :)

______________________________

This is my idea of a perfect space. I am a huge fan of white walls covered with posters and paintings in interesting frames. I really think that apartments with white walls and a big amount of natural light are gorgeous. That kind of spaces are filled with freshness and purity and therefore they don't need a lot of details. Do you like it?

Soffi

Broj komentara: 9 :

  1. Ovo mi se bas svidja. Obozavam bijeli namjestaj, takav ce moj biti samo nikako da stigne :).

    Divno stvarno.

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je diiivan, ali ja znam kad bih imala svoj stan, da bi sigurno unijela i malo boje! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja bi bijeli stan sa veeelikim prozorima i puno svjetla!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas je savršen. I ja obožavam puno bijele i puno puno svjetlosti. Nema ništa bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. oo bas divno. ja sam u fazi dizajniranja svog novog prostora, jupiii!

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a nice design! Love it a lot!
    Wanna follow each other on gfc and bloglovin? Let me know!
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas onako kako volim... simpe a odiše životom unutra :)

    OdgovoriIzbriši