nedjelja, 17. ožujka 2013.

WARM KNIT & BLUE SKIRT


suknja/skirt, pulover/knit - Zara, torba/bag - Parfois, nakit/jewelry - Ma Rina, Clothingloves.com

Vrijeme je u Rijeci posljednjih tjedan dana prilično očajno što rezultira minimalnom inspiracijom za ultra-kul kombinacijama. Ovaj sam pulover kupila u Zari za 59 kuna i nosila bih ga svaki dan da mogu. Žao mi je na odsutnosti ovih dana, ali zaista imam puno školskih obaveza ovaj tjedan tako da ću vas svakodnevno častiti sa postovima za praznike. Slijedite me na Instagramu ako vam prifalim. Šalim se. ;)
Na FB-u page-u bloga je u tijeku giveaway Maaria Juicy Arm narukvica. 

____________________________

Weather in Rijeka is quite awful which leads to a minimum will for dressing up in great outfits. I bought this jumper on a sale at Zara for less then 10 euros and I would wear it every single day if I could. I am really sorry of my absence these days but in my defense I have a lot of school obligations and I will try to make it up to you during spring break. Follow me on Instagram in case you miss me. I am kidding. ;)

soffi.

Broj komentara: 10 :

  1. Lovely and comfy look!!! Nice pictures as well! I'm following you right now, would be great if you'd follow back:D
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj i ja sam u potrazi za inspiracijom u poslednje vrjeme :S
    Odlican je outfit, obozavam kombinacije suknjice i djempera!

    OdgovoriIzbriši
  3. od svega, najviše što me oduševilo je ovaj sat. divan je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Suknjica je super i odlično ide sa tim džemperom ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas sladak outfit :)

    fashionmuffins945.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimljiva kombinacija boja! ;)

    A.

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna kombinacija!!
    Plava suknjica sa sivim dzemperom izgleda tako super!!

    OdgovoriIzbriši
  8. predivna kombinacija zaista predivno!! Novi post kod mene pa posjeti me :*

    OdgovoriIzbriši