petak, 6. rujna 2013.

THE HEMSLEY SISTERS


Sestre Jasmine i Melissa Hemsley cijeli život slobodno su vrijeme provodile u kuhinji. Na koncu im je voljeni hobi postao posao. Ove predivne djevojke trenutačno su vlasnice ( i osnivačice ) obiteljskog biznisa Hemsley & Hemsley koji je osobito popularan među ljudima koji cijene hranu iz organskog uzgoja, zdrav život, zanimljive recepte i maksimalno uživanje u izvrsno pripremljenim jelima. Također, britanskoj su publici poznate i po svojoj kolumni na Vogue.uk.
Sestre Hemsley osobito su mi drage jer fizički jako sliče mojoj sestri i meni, tj. moja sestra i ja nalikujemo njima. Moja sestra Klara je doslovno par godina mlađa verzija Melisse Hemsley (zadnja fotka lijevo )! Čak je i moja mama to potvrdila. :)

_____________________________________

Sisters Jasmine and Melissa Hemsley have been playing in the kitchen since they were little girls. Finally their favorite hobby became their job. These gorgeous gals are owners and founders of a London based family business Hemsley & Hemsley for people who want to live healthier and tastier lives. They are also known for their column in British Vogue.
Hemsley sisters are especially dear to my heart because of their resemblance with my sister and me. My sister Klara genuinely looks like a younger version of Melissa Hemsley ( last photo on the left )! Even my mom confirmed it! :)

Soffi

1 komentar :