nedjelja, 15. prosinca 2013.

BREAKFAST CLUB



Kao što sam i spomenula u zadnjem postu, zaista obožavam sve u vezi doručka. Volim ovaj ritual u kojemu najviše uživam tijekom vikenda kad posložim svoju omiljenu jutarnju hranu na pladanj i doručkujem u krevetu sa laptopom ispred sebe. Male stvari me zaista čine sretnom. :)

_____________________________________

As I mentioned in my previous post, I am a huge breakfast enthusiast. I just adore this ritual of mine in which I can enjoy only during the weekends when I put all of my favorite morning food on a tray and eat breakfast in bed with a laptop in front of me. Small things make me happy. :)

Photos by me.

4 komentara :

  1. "Treci" dorucak je onakav kakvog najvise volim :)

    https://lartoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram probati dukatos :) mm fino fino sve je fino!

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
  3. It looks so delicious <3 the pictures are lovely!

    Love from France <3
    Cécile
    www.maxcebycecilej.com

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je dorucak najomiljeniji obrok. Dobro...dorucak i kolaci...lol
    Svidja mi se kako si sve krasno servirala, vjerujem da je uzitak jest. :)

    OdgovoriIzbriši