srijeda, 3. srpnja 2013.

DIY - FAMOUS FLOORPLANS POSTERS


Prije par mjeseci surfajući internetom naišla sam na ove fenomenalne tlocrte stanova likova iz mojih omiljenih serija i filmova. Istog trena pomislila sam kako bi bila izvrsna ideja isprintati tlocrte i iskoristiti ih kao postere.  Fotke možete doma isprintati, možete se dogovoriti sa ljudima koji su na tom području stručni oko dimenzija ili ih možete dati uokviriti.
Ja sam fotke prebacila na USB stick i dala ih printati u formatu A2. Za sve informacije možete mi slobodno poslati mail ili me pitati u komentarima. Stvarno se nadam da vam je ovaj post dao ideju za preuređenje zidova sobe, dnevnog boravka, ureda ili pak kuhinje.
Autor tlocrta je umjetnik Inaki Aliste Lizarralde

How I Met Your Mother
Friends
Sex & The City
Breakfast at Tiffany's

Soffi

Broj komentara: 8 :

  1. Ok, pitanjce.... Dakle kupila si ih na etsy? sta ih dobijes onda u nekom digitalnom formatu? Ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok! Ne, fotke tlocrta sam skinula sa autorovog tumblr-a, photoshopom sa uklonila tekst na fotkama jer mi se cinio nepotreban i prebacila ih na USB stick. Na kraju sam dala printati tlocrte u kopirnicu na formatu A2. Sve skupa sam platila 70 kuna. Ako želiš mogu ti poslati već uređene fotke tlocrta. :)

      Izbriši
  2. Aha! Ok, ja sam si kupila jedan original :-D za poklon frendu, ali ovo je isto odlicna ideja, samo ja bi kucu Charliea Harpera.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno! Vidjela sam na insta video :)

    OdgovoriIzbriši
  4. znala sam da ce bit 'how i met your mother' ,predobro :*

    OdgovoriIzbriši