utorak, 30. srpnja 2013.

INSTA - JULY


1/sunčane naočale mene i mojih prijateljica, 2/samo par minuta nakon ove fotke kupale smo se u savršeno čistom moru, 3,6/moje prijateljice Mia i Mila pozvale su me na prefinu talijansku večeru, 4/must-have za plažu, 5/club Aquarius prije nekoliko dana, 7/moja sestra Klara i ja, 8/jutro prije odlaska na Pag, 9/nove Supergice, 10/jutro u Puli, 11/prijateljski portret u 7 ujutro, 12/izlasci na Zrće sa prijateljicama postali su mi najdraži način zabave, 13/stvaranje novog headera, 14/prijateljica ( dizajnerica novog headera ) Dorotea i ja nakon uspješno obavljenog posla, 15/na trajektu za Pag, 16/nova kožna jakna koju sam tražila cijelu vječnost.

Pratite me na INSTAGRAM-U.
_________________________________

1/Huge sunglasses lovers, 2/just a few minutes after taking this photo, we jumped into crystal clear water, 3,6/my friends Mia and Mila invited me to a delicious Italian dinner, 4/beach essentials, 5/club Aquarius few days ago, 7/my sister Klara and me, 8/my last morning in Rijeka, 9/new Superga sneakers, 10/dawn in Pula, 11/7 am selfie, 12/nights out in Zrće are my favorite way of having fun, 13/making of new header, 14/my friend ( designer of a new header ) Dorotea and I enjoying ourselves after finished work, 15/ferry boat to Pag, 16/new leather I have been looking for ages.

Follow me on INSTAGRAM.

4 komentara :

  1. Sve je kao zanimljiva pričica, lajkam puno (:
    http://puerintempus.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Pag....ah, koliko lijepih uspomena od tamo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepe fotke :)

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši