subota, 20. srpnja 2013.

PYJAMAS PLAYSUIT


kombinezon/playsuit, cipele/shoes - Zara, torba/bag - Parfois, sunčane naočale/sunnies - Giant Vintage

Kao i svake godine, Rijeku sam na mjesec dana zamijenila sunčanim Pagom. Prijatelji koje nisam vidjela godinu dana, svakodnevni izlasci, fina klopica i puno sna, samo su neki od razloga zašto obožavam ovo mjesto. Nadam se da i vi uživate negdje blizu mora. 
Ovaj kombinezon zapazila sam u Zari pred par mjeseci i sad kad sam ga se konačno dočepala, postao je jedan od mojih omiljenih ljetnih komada. Pidžama trend nije za svakog, ali meni se on strašno sviđa. :)

___________________________

As every year, I replaced Rijeka with sunny Pag for a month. Friends I haven't seen since last summer, dancing every night, delicious food and a lot of sleep are just some of the reasons why I love this place so much. I hope you are enjoying yourselves somewhere close to the sea.
I saw this playsuit a few months ago in Zara and now that it is finally mine it became one of my favorite summer pieces. Pyjamas trend isn't exactly everyone's cup of tea, but I quite like it. :) 

Soffi

Broj komentara: 5 :